سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوار

سعی میکنم مقاله اینجا به اشتراک بزارم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی شرکت لیوار

به نام او برای او در سال 1382 شرکت فنی مهندسی "لیوار پارس سیستم "با هدف ارائه مشاوره و خدمات در زمینه های فروش و اجرای سیستم های پیشرفته حفاظتی و الکترونیکی با میل به ایجاد تحولی شگرف در دیدگاه افراد جامعه نسبت به اهمیت استقرار سیستم های امنیتی در اماکن اداری تجاری و صنعتی و حتی مسکونی و نیز در جهت تامین امنیت بعنوان " الفبای آرامش "هر جامعه با شعار " لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمیزند ! " آغاز به فعالیت کرد و در سال 1385 با مسئولیت محدود به ثبت رسید در سال جاری شرکت لیوار به سهامی خاص تغییر نام داد و با نام گذاری یک مجتمع اداری و تجاری در شرق تهران و همچنین اخذ نمایندگی از یکی از معتبرترین کمپانی های حال حاضر کشور کره جنوبی و استقرار گواهی ایزو 2000-9001 در حال حاضر در مسیر توسعه به تولید بیشتر و بهتر می اندیشد در عصر ارتباطات و در سطوح مختلف مدیریتی و با توجه به سرعت بالای رقابت زمان بیش از هر مقوله ی دیگری حائز اهمیت بوده و بدیهی است نظارت تصویری بر محیط تحت مدیریت شما مدیر هدفمند باعث جلوگیری از شکست های اجتماعی و بروزرفتارهای غیر قابل پیش بینی خواهد شد و لیوار "چشمی که هرگز پلک نمیزند ! " شما را در تحقق اهداف مدیریتتان یاری خواهد کرد. لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمیزند ! لیـــــــــوار 

ارتباط با لیوار 

ارتباط با لیوار : تلفن (ده خط 9 : 77692700-021 داخلی واحد فروش : 1 داخلی واحد خدمات پس از فروش : 2 داخلی واحد مالی و اداری : 3 ارسال فکس : 4 شماره واتساپ لیوار : 09355009727 تلگرام لیوار :@livarcctv اینستاگرام لیوار :@livarcctv وب سایت لیوار :http://www.livarcctv.ir پست الکترونیکی لیوار :livarcctv@gmail.com سامانه پیامکی لیوار : 30002659121121 انتقادات و پیشنهادات خود را جهت رویت مدیریت عامل شرکت لیوار به نشانی livarcctv@yahoo.com ارسال نمایید

 

با تشکر 

                                                                                    تماشای ویدئو 


رزومه شرکت لیوار پارس سیستم

 

1.      معرفی شرکت لیوار

2.      اهداف شرکت لیوار

3.      محصولات شرکت لیوار

4.     خدمات شرکت لیوار

5.     مشخصات هئیت مدیره شرکت لیوار

6.     مشخصات اعضای کلیدی شرکت لیوار

7.     چارت سازمانی لیوار

8.     لیست برخی از پروژه های شرکت لیوار

9.     تصاویر برخی از پروژه های شرکت لیوار

10.اطلاعات تماس و راه های ارتباطی

 

 


سایت شرکت لیوار

معرفی سایت شرکت لیوار تامین کننده و مجری سیستم های نظارت تصویری و سیستم های حفاظتی در سراسر ایران 

برای ورود به سایت اینجا کلیک نمایید 

شرکت  لیوار پارس سیستم  در سال1385 با شعار لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمیزند تاسیس و تا به امروز بصورت مثبت و ممتد در زمینه های نظارت تصویری و سیستم های حفاظتی در سراسر ایران فعال می باشد ، ارائه راهکارهای نوین حفاظتی و نظارتی به بخش های خصوصی و دولتی از افتخارات ماست . 

محصولات نظارت تصویری ساخت ایران /محصولات نظارت تصویری ساخت هایک ویژن

لیوار


لیوار مجری دوربین مداربسته در بانکها

لیوار مجری دوربین مداربسته در بانکها و موسسات مالی سراسر کشور شده است 

اطلاعات بیشتر در 

www.livarcctv.ir


نمایشگاه حلقه مهربانی

    نظر

 

با خبر شدیم نمایشگاه گروهی استاد قربانی و هنرجویان با نام حلقه مهربانی در 2 اسفند سال جاری به میزبانی فرهنگسرای شفق برپا میگردد،لذا از هنرجویان و هنر دوستان اللخصوص هنر روح انگیز و چشم نواز خوشنویسی دعوت میشود که تا پایان این رویداد هنری ما را یاری  و همراهی نمایند ،برای اطلاع از از کم و کیف این خبر به ادامه مطلب توجه نمایید 
نمایشگاه گروهی خوشنویسی استاد قربانی و هنرجویان  بنام حلقه مهربانی با حضور 30 هنر جو از جمله استاد میرزایی ،آقایان یعقوبی ،حجتی و آریان پور ،خانمها علیزاده و ..... در تاریخ 2 اسفند سال جاری به میزبانی فرهنگسرای شفق برپا میگردد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاتید طراز اول خوشنویسی ایران از جمله استاد امیرخانی  بهمراه اجرای زنده موسیقی  روز جمعه ساعت 15:30 به تاریخ 2 اسفند برگزار میگردد

در ضمن ساعت بازدید از این نمایشگاه هرروز از ساعت 8 الی 18 میباشد

نشانی فرهنگسرای شفق :تهران ،یوسف آباد خ 21 پارک شفق

حلقه مهربانی 

 

 


ایمیل با کاربرد بالا3

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید


کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت.

 


پیش از هر کاری وارد
http://mail.yahoo.com شوید.
نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید.
اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد.
اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است.
پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید:
کلید M : چک کردن ایمیل ها
کلیدهای Shift + M : چک کردن همه ایمیل ها
کلیدهای \ + Ctrl : بستن زبانه (Tab) جاری
کلید N : ارسال ایمیل جدید
کلیدهای Shift + N : ارسال ایمیل جدید در همان پنجره
کلید C : ایجاد یک چت جدید (همچنین کلیدهای Ctrl + Shift + C)
کلید R : پاسخگویی به ایمیل
کلید A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند
کلیدهای Shift + A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند در پنجره جدید
کلید F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل
کلیدهای Shift + F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل در پنجره جدید
کلید K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده شده
کلیدهای Shift + K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده نشده
کلید L : نشانه گذاری ایمیل (Flag)
کلیدهای Shift + L : برداشتن نشانه ایمیل
کلید Delete : پاک کردن (ایمیل ، مخاطبین و ...)
کلید P : پرینت گرفتن (همچنین کلیدهای Ctrl + P)
کلیدهای Ctrl + S : ذخیره کردن به عنوان پیش نویس (Draft)
کلیدهای Ctrl + Enter : ارسال ایمیل (همچنین کلیدهای Alt+ S)
کلید V : نمایش (ترفندستان) یا عدم نمایش محتوای ایمیل های دریافتی در قسمت پایین پوشه جاری
کلیدهای [ + Ctrl : حرکت بین Tabها از راست به چپ
کلیدهای ] + Ctrl : حرکت بین Tabها از چپ به راست
کلید Enter (در لیست ایمیل های دریافتی) : باز کردن ایمیل در پنجره جدید
کلید Enter (در لیست مخاطبین) : باز کردن صفحه ویرایش مخاطب
کلیدهای Ctrl + F : جستجوی کلمه یا عبارتی خاص در متن ایمیل
کلید D : انتقال ایمیل به یک پوشه
کلید F11 : گسترش پنجره به صورت بیشترین ارتفاع
کلید Esc : بستن پنجره ایمیل در حال مطالعه
کلیدهای . + Ctrl : ایمیل بعدی (هنگام باز بودن یک ایمیل)
کلیدهای , + Ctrl : ایمیل قبلی (هنگام باز بودن یک ایمیل)

+ نوشته شده در  شنبه هفتم دی 1387ساعت 11:39  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات


 

 

 

 

سرویس جدید یاهو، آمارگیر وب سایت!

شرکت یاهو، سایت سرویس دهنده تحلیل و آمار IndexTools را خریداری نمود. حدودا 1 هفته بعد از این ماجرا نیز، Dennis Mortensen در وبلاگ خود خبری را مبنی بر اعلام تمایل مدیران یاهو برای رایگان کردن این سرویس منتشر کرد. این تصمیم یاهو به احتمال زیاد در پی ارائه خدمات رایگان سرویس های مشابه گوگل و مایکروسافت اتخاذ شده است. همانطور که می دانید، سرویس Analytics شرکت گوگل (که در سال 2005 تاسیس شده است) از جمله سرویس هایی است که بسیاری از سایت ها و وبلاگ های مطرح برای تحلیل آمار سایت خود از آن استفاده می کنند و حالا پیدا شدن رقیب جدید و پر خطری مانند یاهو شاید زنگ خطری برای این شرکت بزرگ باشد.

 

IndexTools که تا قبل از این، خدمات تحلیل داده های وب سایت های خود را با قیمتی بین 49 تا 290 دلار ارائه می داد، هم اکنون کلیه این سرویس ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عضود خود قرار داده است. بنا به گفته Mortensen تعداد این کاربران به عددی بالغ بر 3000 مشتری می رسد. بنابر این، در حال حاضر سرویس دهی رایگان تنها در اختیار کاربران عضو سایت است و به زودی (به احتمال زیاد در آپدیت بعدی نرم افزار این سایت) باید منتظر ارائه سرویس دهی رایگان به کلیه کاربران سرارسر دنیا از طرف یاهو باشیم.

بی شک این یک توسعه مهم در صنعت تحلیل و داده های آماری وب سایت هاست اما اهمیت این توسعه برای شرکت یاهو چیزی فراتر از این است. مطمئنا اگر یاهو موفق به جلب نظر صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها برای استفاده از خدمات رایگان سیستم آماری خود شود (که کاری نه چندان آسان به نظر می رسد)، می تواند اطلاعات زیادی را در مورد سایر اهدافی که مد نظر دارد به دست بیاورد. باید دید تاثیر این ایده جدید یاهو برای جذب کاربران جدید چه عکس العملی را از طرف شرکت های گوگل و مایکروسافت به همراه خواهد داشت.

به نظر شما آیا این مسئله بر روی پیشنهاد مایکروسافت مبنی بر خرید یاهو و سایر این مباحث نیز تاثیر گذار خواهد بود؟! اصلا خرید سایت IndexTools چقدر می تواند به پیشنهاد مایکروسافت مربوط باشد؟

 


ایمیلهای با کاربرد بالا 2

ارسال ایمیل صوتی با نرم افزار Outlook

یکی از توانمندی هایی که نرم افزار Microsoft Outlook   برخوردار است و اکثر کاربران از آن بی خبرند ، قابلیت ارسال ایمیل صوتی یا Voice Mail   است. با استفاده از این روش شما میتوانید یک پیغام صوتی را ظبط کرده و برای فرد مقابل ارسال کنید. سپس او میتواند پیغام شما را به شکل صوتی دریافت کند.

برای این کار:
ابتدا نیاز است تا پیغام صوتی خود را ضبط کنید. بدین منظور میتوانید از
Recorder   خود ویندوز استفاده کنید. از منوی Start   وارد All Programs شده ، سپس از شاخه Accessories و سپس Entertainment بر روی Sound Recorder کلیک کنید. اکنون از طریق میکروفون پیام خود را بخوانید و توسط برنامه ضبط و ذخیره سازی کنید. حجم فایل صوتی کم خواهد بود.
اکنون نرم افزار
Outlook را اجرا کنید.
وارد صفحه مربوط به ارسال ایمیل شوید. اکنون از نوار بالا و منوی
Insert روی قسمت File کلیک کنید. حالا فایل صوتی خود را انتخاب کنید و روی دکمه Insert کلیک کنید.
حال میتوانید متن نامه را نیز وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید.

اکنون پیام شما همراه فایل صوتی به شکل Voice Mail برای فرد مورد نظر ارسال میشود. در صورتی که خود فرد دریافت کننده نیز از برنامه Outlook و امثالهم استفاده کند به محض مشاهده ایمیل میتواند پیغام صوتی را بشوند. در غیر این صورت پیغام صوتی به شکل یک فایل پیوست برای فرد مورد نظر قابل دریافت است.

+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1387ساعت 11:53  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات


4 ترفند کوچک در Yahoo Mail

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه YahooMail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک
Options کلیک کنید. در صفحه بعد به BlockAddresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده
IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما میتوانید
IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به GeneralPreferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incomingmessages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه
با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه
Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به
Options و سپس GeneralPreferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید

+ نوشته شده در  شنبه چهاردهم دی 1387ساعت 12:50  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات



ایمیل های با کاربرد بالا 2

ارسال ایمیل صوتی با نرم افزار Outlook

یکی از توانمندی هایی که نرم افزار Microsoft Outlook   برخوردار است و اکثر کاربران از آن بی خبرند ، قابلیت ارسال ایمیل صوتی یا Voice Mail   است. با استفاده از این روش شما میتوانید یک پیغام صوتی را ظبط کرده و برای فرد مقابل ارسال کنید. سپس او میتواند پیغام شما را به شکل صوتی دریافت کند.

برای این کار:
ابتدا نیاز است تا پیغام صوتی خود را ضبط کنید. بدین منظور میتوانید از
Recorder   خود ویندوز استفاده کنید. از منوی Start   وارد All Programs شده ، سپس از شاخه Accessories و سپس Entertainment بر روی Sound Recorder کلیک کنید. اکنون از طریق میکروفون پیام خود را بخوانید و توسط برنامه ضبط و ذخیره سازی کنید. حجم فایل صوتی کم خواهد بود.
اکنون نرم افزار
Outlook را اجرا کنید.
وارد صفحه مربوط به ارسال ایمیل شوید. اکنون از نوار بالا و منوی
Insert روی قسمت File کلیک کنید. حالا فایل صوتی خود را انتخاب کنید و روی دکمه Insert کلیک کنید.
حال میتوانید متن نامه را نیز وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید.

اکنون پیام شما همراه فایل صوتی به شکل Voice Mail برای فرد مورد نظر ارسال میشود. در صورتی که خود فرد دریافت کننده نیز از برنامه Outlook و امثالهم استفاده کند به محض مشاهده ایمیل میتواند پیغام صوتی را بشوند. در غیر این صورت پیغام صوتی به شکل یک فایل پیوست برای فرد مورد نظر قابل دریافت است.

+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1387ساعت 11:53  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات


4 ترفند کوچک در Yahoo Mail

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه YahooMail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک
Options کلیک کنید. در صفحه بعد به BlockAddresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده
IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما میتوانید
IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به GeneralPreferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incomingmessages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه
با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه
Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به
Options و سپس GeneralPreferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید

+ نوشته شده در  شنبه چهاردهم دی 1387ساعت 12:50  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات



ایمیل های با کاربرد بالا*

7 آدرس ایمیل بدرد بخور

  1. Pdf@koolwire.com  

 

اگر به این ایمیل یک بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخه PDF   آن را میل می کند. به همین راحتی!

 

2. photos@flickr.com

 

فلیکر برای شما یک آدرس در اینجا تهیه کرده است که اگر از طریق آن عکسی را ( از طریق الصاق کردن ) بفرستید آن وقت عکس شما در فلیکر آپلود می شود. موضوع نامه تیتر و بدنه نامه توضیحات عکس را تشکبل خواهند داد.

 

3.prod@writely.com

 

این آدرس ایمیل برای گوگل داک است و شما می توانید مطالب خود را از طریق این سامانه برای گوگل داک بفرستید. این قسمت هم برای شما تهیه شده است.

 

4. wsmith@wordsmith.org

 

شما می توانید از طریق این آدرس ایمیل متن خودتان را ترجمه کنید. یعنی کلمه شما از نظر معنی برای شما باز می شود. ساده ترین راه برای فهمیدن ترجمه انگلیسی به انگلیسی یک لغت. فقط یادتان باشد در عنوان بنویسید define myword   و در متن نامه هم که عبارتتون رو بنویسید.

 

5. go@blogger.com

 

اگر از داشبودتون گزینه ارسال بوسیله ایمیل را علامت بزنید می توانید از طریق این آدرس ایمیل به بلاگرتون مطلب بفرستید. محصوصا الان که در دسترس نیست!

 

6. pdf2txt@adobe.com

 

یک هدیه بسیار زیبا. PDF   تان را به ایمیل سنجاق کنید و آن را برای سایت آدوبی بفرستید. نسخه متنی فایل شما آماده است. این هم یک راه حل آلترناتیو برای زمانی که یک PDF   خوان دم دست نیست!

 

7. www@web2mail.com

 

و این هم یک ایمیل واقعا به دردبخور! سایت اجرا نمی شود؟ آدرس بدهید. یک کپی تحویل بگیرید. امتحان کنید!

 

+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1387ساعت 12:20  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات